vývoz odpadu
Podnet:
Prosím Vás koľko x bude Krátka ul. odtrhnutá od celej obce. Už po niekoľký x nám nevyviezli odpad!!!
Dane platíme za odvoz odpadu platíme tak v čom je problém
Odpoveď:
Dobrý deň,
na stránke obce je postup ako treba reklamovať nevyvezenie odpadu (hovorili sme spolu o tom dnes po telefóne). Nižšie Vám zasielam postup reklamácie. Pravdepodobne je problém so zamestnancami spoločnosti ktorá zabezpečuje vývoz odpadu (AVE SK).
Reklamácia nezrealizovaného vývozu:
1) Reklamácia musí obsahovať:
-
Presná adresa miesta vývozu
-
Váš interval vývozov (týždenný, dvojtýždenný, mesačný)
2) Reklamáciu nezrealizovaného vývozu je potrebné zaslať do 24h!
3) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu AVE: reklamaciesc@avesk.sk
4) A v kópií na mailovú adresu: dane@mostpribratislave.sk
S pozdravom
Mastný