Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na obsah
Preskočiť navrch stránky Preskočiť na koniec obsahu

Reklamácie v AVE

Dátum: 16.03.2023
Autor: Obec Most pri Bratislave
Reklamácie v AVE

Spoločnosť AVE žiada obyvateľov, aby pri reklamáciách postupovali nasledovne:

  1. Reklamácie sa posielajú v písomnej forme do 24 hod (resp. po víkende)
  2. Nevynesenú nádobu alebo vrece treba nechať vonku do doby, kým ich spol. AVE vyvezie (48hod. počas pracovných dní)
  3. Drobné poškodenia nádob, prasklina alebo odtrhnuté veko – k výmene dôjde pri najbližšom vývoze, AVE odvezie poškodenú nádobu a nahradia ju novou
  4. Väčšie poškodenie, tzn. nádoba je už nefunkčná-mení sa čo najskôr, taktiež bude odvezená stará nádoba, ak sa tam nachádza.

V prípade, že poplatník použil nesprávnu farbu nádoby, nebude po novom reklamácia vybavená, keďže k pochybeniu nedošlo na strane spol. AVE.

 

Reklamácie v AVE

Komentáre sú dostupné až po prihlásení na Váš Facebook profil. Ak ste neodsúhlasili Cookies, komentáre sa nemôžu zobrazovať.