Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na obsah
Preskočiť navrch stránky Preskočiť na koniec obsahu

Vývoz kuchynského odpadu.

Vyriešený
Prijatý: 16.11.2022
Zodpovedaný: 18.11.2022
Autor: Milan Pieš
Zodpovedal: Obec Most pri Bratislave

Podnet:

Dobrý deň,
chcem oznámiť už druhý týždeň nám nevyviezli kuchynský odpad i keď nádoba je vonku od večera.
Je to na ulici Dunajská 568/1.
ďakujem s pozdravom Pieš.


Odpoveď:

Dobrý deň,

na web stránke obce je uvedený postup v prípade nevyvezenia odpadu. 

S pozdravom

Mastný 

Na základe oznámenia od spoločnosti AVE SK odpadové hospodárstvo vás informujeme, že všetky reklamácie ohľadne poškodených nádob, ako i nezrealizovaných vývozov príjme spoločnosť AVE SK odpadové hospodárstvo iba písomne resp. emailom. Pripájame jednoduchý návod, ako postupovať pri reklamáciách:
 

Reklamácia poškodenej nádoby:

1) Reklamácia musí obsahovať:

  • Fotodokumentáciu poškodenia

  • Dátum poškodenia

  • Objem nádoby

  • Adresa a tel. kontakt poškodenej osoby

2) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu AVE: reklamaciesc@avesk.sk

3) A v kópií na mailovú adresu: dane@mostpribratislave.sk

4) Reklamačný formulár (v prílohách)

 

Reklamácia nezrealizovaného vývozu:

1) Reklamácia musí obsahovať:

  • Presná adresa miesta vývozu

  • Váš interval vývozov (týždenný, dvojtýždenný, mesačný)

2) Reklamáciu nezrealizovaného vývozu je potrebné zaslať do 24h!

3) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu AVE: reklamaciesc@avesk.sk  

4) A v kópií na mailovú adresu: dane@mostpribratislave.sk

 

5. !!! V PRÍPADE PODANIA REKLAMÁCIE NECHAJTE NÁDOBU VYLOŽENÚ PRED DOMOM!!!