Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na obsah
Preskočiť navrch stránky Preskočiť na koniec obsahu

smeti

Vyriešený
Prijatý: 27.11.2023
Zodpovedaný: 27.11.2023
Autor: Anonym
Zodpovedal: Obec Most pri Bratislave

Podnet:

Dobry den. Mozem vediet z akeho dovodu nemame vynesene ako jediny smeti ? malo sa plati za smeti ze nam ich nevynesu ??? je mi jedno kto, ale chcem mat smeti vynesene do tohto tyzdna nie o dalsie 2 tyzdne. Dakujem


Odpoveď:

Dobrý deň, 

pre reklamáciu nerealizovaného vývozu poprosím postupovať podľa reklamačného protokolu, tzn. 

Reklamácia nezrealizovaného vývozu:

1) Reklamácia musí obsahovať:

  • Presná adresa miesta vývozu

  • Váš interval vývozov (týždenný, dvojtýždenný, mesačný)

2) Reklamáciu nezrealizovaného vývozu je potrebné zaslať do 24h!

3) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu AVE: reklamaciesc@avesk.sk  

4) A v kópií na mailovú adresu: dane@mostpribratislave.sk 


Reklamačný protokol je dostupný na stránke obce:

Novinky v obci - Nevyviezli Vám smeti alebo pri vývoze poškodili nádobu? Písomne to reklamujte! - Most pri Bratislave - Oficiálna stránka obce

S pozdravom, 

Rentková