Nevyviezli Vám smeti alebo pri vývoze poškodili nádobu? Písomne to reklamujte!

1.
Na základe oznámenia od spoločnosti AVE SK odpadové hospodárstvo vás informujeme, že všetky reklamácie ohľadne poškodených nádob, ako i nezrealizovaných vývozov príjme spoločnosť AVE SK odpadové hospodárstvo iba písomne resp. emailom. Pripájame jednoduchý návod, ako postupovať pri reklamáciách:
Reklamácia poškodenej nádoby:
1) Reklamácia musí obsahovať:
-
Fotodokumentáciu poškodenia
-
Dátum poškodenia
-
Objem nádoby
-
Adresa a tel. kontakt poškodenej osoby
2) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu AVE: reklamaciesc@avesk.sk
3) A v kópií na mailovú adresu: dane@mostpribratislave.sk
4) Reklamačný formulár (v prílohách)
Reklamácia nezrealizovaného vývozu:
1) Reklamácia musí obsahovať:
-
Presná adresa miesta vývozu
-
Váš interval vývozov (týždenný, dvojtýždenný, mesačný)
2) Reklamáciu nezrealizovaného vývozu je potrebné zaslať do 24h!
3) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu AVE: reklamaciesc@avesk.sk
4) A v kópií na mailovú adresu: dane@mostpribratislave.sk
5. !!! V PRÍPADE PODANIA REKLAMÁCIE NECHAJTE NÁDOBU VYLOŽENÚ PRED DOMOM!!!
Súbory na stiahnutie
Názov | Veľkosť | Formát | Dátum | Zoradiť podľa: |
---|---|---|---|---|
reklamačný protokol NOVÝ | Veľkosť: 35.3 kB | Formát: docx | Dátum: 16.10.2020 |