Nevyviezli Vám smeti alebo pri vývoze poškodili nádobu? Písomne to reklamujte!
Vážení občania, prinášame návody na reklamáciu nerealizovaných vývozov a poškodených nádob.
Na základe oznámenia od spoločnosti OLO a CMT vás informujeme, že všetky reklamácie ohľadne poškodených nádob, ako aj nezrealizovaných vývozov príjme spoločnosť OLO a CMT iba písomne resp. emailom. Pripájame jednoduchý návod, ako postupovať pri reklamáciách:
Reklamácia poškodenej nádoby - čierna, hnedá, žltá, modrá:
1) Reklamácia musí obsahovať:
-
Fotodokumentáciu poškodenia
-
Dátum poškodenia
-
Objem nádoby
-
Adresa a tel. kontakt poškodenej osoby
2) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu OLO: zakazka@olo.sk
3) A v kópií na mailovú adresu: dane@mostpribratislave.sk
Reklamácia nezrealizovaného vývozu - zmesový komunálny odpad (ZKO), biologicky-rozložiteľný odpad zo záhrad (BRO), plasty, kovy, tetrapaky, papier:
1) Reklamácia musí obsahovať:
-
Presná adresa miesta vývozu
-
Váš interval vývozov (týždenný, dvojtýždenný, mesačný)
2) Reklamáciu nezrealizovaného vývozu je potrebné zaslať do 24h!
3) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu OLO: zakazka@olo.sk
4) A v kópií na mailovú adresu: dane@mostpribratislave.sk
Reklamácia nezrealizovaného vývozu a poškodenej nádoby - biologicky-rozložiteľný kuchynský odpad (BRKO), olej:
1) Reklamácia musí obsahovať:
-
Presná adresa miesta vývozu
-
Váš interval vývozov (týždenný, dvojtýždenný, mesačný)
2) Reklamáciu nezrealizovaného vývozu je potrebné zaslať do 24h!
3) Reklamáciu pošlite na emailovú adresu CMT: cmt@cmt.sk
4) A v kópií na mailovú adresu: dane@mostpribratislave.sk
!!! V PRÍPADE PODANIA REKLAMÁCIE NECHAJTE NÁDOBU VYLOŽENÚ PRED DOMOM!!!