Reklamácie v AVE
Dátum:
16.03.2023
Autor:
Obec Most pri Bratislave

Spoločnosť AVE žiada obyvateľov, aby pri reklamáciách postupovali nasledovne:
- Reklamácie sa posielajú v písomnej forme do 24 hod (resp. po víkende)
- Nevynesenú nádobu alebo vrece treba nechať vonku do doby, kým ich spol. AVE vyvezie (48hod. počas pracovných dní)
- Drobné poškodenia nádob, prasklina alebo odtrhnuté veko – k výmene dôjde pri najbližšom vývoze, AVE odvezie poškodenú nádobu a nahradia ju novou
- Väčšie poškodenie, tzn. nádoba je už nefunkčná-mení sa čo najskôr, taktiež bude odvezená stará nádoba, ak sa tam nachádza.
V prípade, že poplatník použil nesprávnu farbu nádoby, nebude po novom reklamácia vybavená, keďže k pochybeniu nedošlo na strane spol. AVE.
Reklamácie v AVE
Komentáre
Komentáre sú dostupné až po prihlásení na Váš Facebook profil. Ak ste neodsúhlasili Cookies, komentáre sa nemôžu zobrazovať.